Selasa, 9 Oktober 2012

Info penting pada pendiet2 alsd2&sd2.



Ada sesetengah badan ni akan cepat turun berat badan bila kita minum ALSD2 @ SD2..
Ada sesetengah badan pula tiada penurunan berat langsung.. TAPI..

akan ada perubahan pada saiz ukur lilit badan& bentuk badannya sebab ALSD2 @ SD2 akan membina otot dalam badan tu dulu.. merawat apa yg sepatutnya dirawat.. pastu InsyaAllah akan cepat berlaku penurunan berat badan..
Maksudnya.. maybe tin pertama akan turun berat badan pastu tin 2 @ 3 berat akan statik.. cuba teruskan minum hingga tin ke 4 dan seterusnya.. InsyaAllah akan berjaya turunkan berat badan..
Camtu juga.. maybe tin 1 & 2 tak akan turun berat tapi saiz bentuk badan ada perubahan.. teruskan minum ke tin 3 & 4.. InsyaAllah akan berlaku penurunan berat badan..

Kalau perempuan..
1. kena bagitau.. kalau dia ada ambil apa saja ubat perancang abaikan apa saja makanan utk slim ni sebab tak akan berkesan..
So.. dia kena jumpa ahli farmasi @ doktor dan minta ubat perancang dos yg paling rendah.. tu pun tak menjamin penurunan berat badan dia..
2. kena tanya bab hormon dia.. haid dia normal atau tak..?
Kalu tak normal.. minta dia cari WildYam keluaran GNC, RM69.90 sebotol, dalamnya ada 90 biji.. minta dia makan ( 6 biji sehari ).. 2 biji sebelum sarapan.. 2 biji sebelum lunch.. & 2 biji sebelum dinner.. make sure sebelum makan pil tu, perut kena kosong dalam 1 jam.. makan pil tu selama 14 hari berturut-2.. pastu makan ler apa saja nak makan..
Untuk dia nak kurus lak, minta dia buat detox pada hari ke 12.. hari ke 13.. hari ke 14.. hanya makan buah-buah saja.. makan buah semahu-mahunya.. Pastu hari ke 15 baru ambik ALSD2.. InsyaAllah pastu berat saiz badan dia akan turun.. dan InsyaAllah hiad dia akan normal kembali..